Förevigade på canvas

Har länge gått och funderat på att beställa en canvastavla och som ni själva säkert känner igen blir det aldrig riktigt av. Men så en dag förra veckan tog jag mig i kragen och klickade hem en canvastavla på canvastavlan.se.

Gjorde först om bilden till sepia som färgen kallas då den ser lite gammeldags ut som jag ju gillar så mycket. Motivet är även vikt runt kanterna så blir en lite tredimensionell känsla när man ser den från sidan.

 

Bilden är från vår Italienresa förra sommaren. Min sambo är väldigt förtjust i båtar så även han tyckte bilden blev ett bra val. :)

 

En perfekt julklapp att beställa till "your loved ones".

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Sååå fint! Vilket vackert par ni är och en sådan fin bild. Jag gillar också dessa tavlor, det blir så personligt och snyggt. Funderar på att beställa en till/på brorsan med sin tjej till julklapp.



Kram kram

2011-10-25 @ 09:52:35
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Riktigt snyggt ♥...

Själv beställer jag från LR Design de har grov canvasduk sååå läcker/Kram Kram

2011-10-25 @ 10:57:03
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback