Äntligen måndag!

Äntligen måndag. Som jag har längtat, eller inte. ;)
Ikväll blir det film (deckare) och lite godis. Jag gillar bara choklad och min sambo gillar bara lakrits. Så egentligen behöver vi ju inte mitt och ditt skålarna men de är ju så söta så svårt att låta bli att använda dem. Har aldrig varit förtjust i måndagar men om man tänker att det bara är fyra hela dagar kvar till helg igen så känns måndagar lite mer upplyftande. Och om man ser på film en måndagskväll så får man ju lite av den där härliga fredagskänslan i alla fall.
Tänkte tipsa om LoveFilm.se som är ett företag där man kan prenumerera på hyrfilmer via nätet.

 

Det fungerar så här:

 

Välj ut alla filmtitlar du vill se
Filmerna skickas hem till dig per post
Se på och behåll dem så länge du vill
Skicka tillbaka filmerna och få hem nya

 

Just nu kan man prova 14 dagar utan kostnad.

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina och fiffiga skålar! =)

2011-10-04 @ 10:40:52
URL: http://www.shoppingbloggen.com
Postat av: Fröken Dill

Tack för tipset. Perfekt nu till höstmörkret!

Fin blogg förresten. Nu måste jag läsa vidare.

Många hälsningar från fröken Dill

2011-10-06 @ 07:49:19
URL: http://www.frkdill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0