Den lilla svarta...

Emiliana Jumpsuit SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COMLace Collar Playsuit SEK 399, Paprika - NELLY.COM
Flash Jumpsuit SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COMPonti Safari Playsuit SEK 299, Club L - NELLY.COM

Har varit sugen på att köpa en svart byxdress men hittade aldrig någon i min storlek i somras. Upptäckte att Nelly har en hel uppsjö av sk playsuits och finns även många i svart. Känns som att ingen är helt hundra men man skulle vilja ta lite inspiration av varje och sedan sy sin egen dress om man nu varit så händig. ;)

 

Tycker det är bra att Nelly visar många plagg på videofilm. Det är ju då man ser hur plagget sitter och hur det ser ut baktill. Upptäckte då att en av de fina hade bar rygg och det känns inte riktigt jag.

 

Som sagt, det här med nätbutiker är en hel djungel men någon gång i höst hoppas jag kunna klicka hem min drömbyxdress som ska piffas upp med snygga matchande accessoarer och bli lite mer höstig med ett par svarta tunna strumpbyxor under.

 


Kommentarer
Postat av: issa

Ja gud vad jag önskar att jag kunde sy :)

Älskar förövrigt byxdressen längst ner till vänster, superfin!

2011-09-21 @ 15:30:13
URL: http://kattissa.blogg.se/
Postat av: issa

Ja det vore verkligen jättehäftigt att kunna sy, har en hel hög med jeans och liknande jag måste sy om men måste nog gå en kurs innan dess, jisses haha :)



Ja det är verkligen supermysigt med egen häst, rider du ?:)

2011-09-22 @ 16:10:04
URL: http://kattissa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den högst upp i vänstra hörnet köpte jag i början av sommaren. Den är fin, men ganska fyrkantig och därför har den inte blivit så välanvänd. :)

2011-09-22 @ 18:33:40
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0