Maria Montazamis läppstift

Köper du också 15 läppstift åt gången? Nej, trodde väl inte det. Men det gör vår härliga läppstiftsdrottning Maria Montazamis vars läppstift från Make Up Store marknadsförs just nu överallt känns det som. Tycker färgen är fin på bild men är inte riktigt min färg så hoppar nog detta läppstift trots att Maria Montazami är en riktigt skön kvinna som utan läppstift känner sig exposed, rädd, nervös...;)

 

Nedan finner ni mina favoritcitat som Maria har kläckt ur sig. Är det någon som vet hur många högskolepoäng hon har? :)

 

"Nu ska jag gö kaffe, det gör jag varenda morgon. Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för kanske.... ett år sen.. så nu har jag  blivit expert".

 

"Det är lycka. Jag måste ha en riktigt gul ostkrok".

 

"Vad åderbråck är? Ja det är ju nånting fult som absolut inte behövs. Kroppen behöver inte dom"

 

"Vi har ett bra system. Cameron betalar allt. Toppen!"

 

"När man kommer till öknen då hittar man sand och då är det dags att börja promenera"


 

2011-09-26 @ 17:07:28 Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika :)

Super fin blogg du har! Haft en bra tisdag? :)

2011-09-27 @ 12:34:25
URL: http://modememoarer.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nu har jag också hittat hit, jättefin blogg! :)

2011-09-29 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0