Favoritglass idag favoritpass imorgon

I helgen är jag sk "gräsänkling" och tänkte ha en liten myskväll med mig själv ikväll. Hittade en helt oöppnad Ben & Jerry glass i frysen och tänkte jag skulle unna mig lite av min favoritglass sedan i somras "Cookie Dough". Det är ju ändå fredag. Och imorgon ska jag på mitt favoritpass Zumba så det går plus minus noll ungefär. :)
Har massa pysselprojekt på gång också som jag tänkte göra klart i helgen nu när jag har så mycket tid själv. Nu ska det målas och lyssnas på Lars Winnerbäck! Kommer upp bilder i helgen så att ni kan få lite inspiration vad man kan hitta på för något kreativt höstmörka kvällar.

 

Ha en mysig och trevlig fredagskväll söta rara ni! ♥

 


Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

~Mumms~

Ha de gott/Kram Kram i Höst ☼

2011-10-15 @ 12:36:53
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åhh Ben&jerrys glassar är ju galet goda. Själv är jag helt beroende av deras Half Baked som den chokladnörd jag är ^^



Kram

2011-10-16 @ 20:39:33
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0