Varm choklad och vänskap

Fick dessa fina presenter idag av min söta vän Miriam som nyss har varit på besök hos mig med sin lilla söta och goa prins Cornelius (8 månader). Vi åt nybakade banan- och kanelbullar och drack underbart gott te.  Synd att tiden går alldeles för fort när man har trevligt och inte har setts på ett tag. Ett tema vi pratade mycket om var attraktionslagen som jag kommer skriva ett inlägg om imorgon.
Tänkte jag och M ska prova dricka chokladen som är från Åre i helgen. Helst skulle man vilja sitta nerborrad i en skidbacke med pudersnö och dricka chokladen direkt ur termoslocket men den smakar nog nästan lika gott  i "home sweet home". Det står även på baksidan att man kan baka chokladpaj av pulvret så tänkte även testa det någon dag framöver i höst.
Och stenen - vackra ord för vacker vänskap. :)

 


Kommentarer
Postat av: Miriam



Tack för en supermysig dag Carin! Tiden går alltid så fort när vi ses, det är nog för att vi har så trevligt tillsammans!:):)

Kram kram

2011-10-27 @ 22:14:42
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Åh,så underbart!

Ha en gooer Fredag/Kram Kram

2011-10-28 @ 13:52:36
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vilka gulliga presenter! Chokladpaj lät alldeles underbart gott, det hade jag testat som den chokladoholic jag är ;)



Kram kram, ha en mysig helg

Linda

2011-10-28 @ 19:47:31
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com
Postat av: A.L

Bra inlägg :)Haft en bra dag? Kram!

2011-10-31 @ 00:33:13
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0