Födelsedagsfirande på Grill

Ikväll har jag varit ute och firat en av mina bästa vänners födelsedag på restaurangen Grill där de har jättetrevlig personal och jättegod grillad mat. Det är en riktigt mysig restaurang i en härlig miljö med massor av olika rum man kan sitta i med olika teman. Vi hade turen och hamnade först i ett jättemysigt rum med kristallkronor i taket, speglar och rosa detaljer i en shabby chic liknande miljö. Precis helt i min smak. Till och med stolarna var sammetsklädda i rosa. :)
Senare kom min väns lillasyster så vi fick byta till ett större bord i ett annat rum med Carl Larsson tema. Inte lika fint men lika trevligt sällskap!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så mysigt det ser ut! Älskar inredningen, ser sådär lyxigt men samtidigt mysig ut. Härligt! Och så snygga ni är allihop!



Kram

Linda

2011-10-14 @ 02:32:53
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com
Postat av: Fru Eriksson

Waooooooooo,vilket underbart ställe och så fina foto/Kram fina du!

2011-10-14 @ 10:43:38
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, vad fint det verkar vara där, wow! Jag älskar sådana ställen som sticker ut lite <3

2011-10-14 @ 11:57:57
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Anonym

tack underbara fina vän för ditt varma hjärta och omtanke! stora kram och tack igen från din vän för alltid <3

2011-10-14 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0