Passion for oil

Har blivit så förtjust i oljor av olika slag och tänkte tipsa om mina två favoritoljor. Kokosoljan som jag älskar så har jag ju redan tipsat om i ett tidigare inlägg.

 

Jag har börjat tvätta ansiktet med jojobaolja istället för att använda rengöringsprodukter där man inte har någon aning om vad alla ingredienser är för något. Hittade den på hälsokostbutiken Life. Huden blir underbart len efteråt och man behöver inget vatten som ju är uttorkande. Därefter brukar jag smörja in ansiktet med den underbara kokosoljan.

 

Och hur många gånger har man inte provat den ena nagellacksstärkaren efter den andra och aldrig blivit riktigt nöjd med resultatet. Såg att det var extrapris på babyolja och tänkte att varför inte testa att smörja in nagelbanden med den oljan? Det var verkligen ett smart drag. För det första blir naglarna superlena vilket jag aldrig ens har reflekterat över tidigare och för det andra har de börjat växa mycket snabbare. Så nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter spännande och bra, använder själv ingen olja. Trevlig helg! =)

2011-10-07 @ 14:34:02
URL: http://www.shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0