A new pair of shoes can change your life!

Vi tjejer brukar ju ofta ha några stora passioner här i livet. Mina tre är skor, väskor och choklad.

 

Tänkte tipsa om mina tre favoritbutiker som säljer skor på nätet. Nackdelen med dessa är att det finns ett så stort utbud att det är svårt att välja plus att man vill kunna prova dem. Men bekvämt är det och det finns ett större utbud än i butikerna.

 

Heppo
Brandos
Footlight

 

A och O med skor är ju att ha en bra förvaring så att man hittar sina skor snabbt och enkelt.

 

Dessa smarta genomskinliga skolådor (se bild nedan) skulle passa perfekt i min framtida walk-in-closet eller så kan man exempelvis förvara sina sommar- och vårskor i dem i sin källare under hösten/vintern. Ett billigare alternativ är att man sparar de skokartonger man får med när man köper skor och klär in dem i ett fint presentpapper och sedan tar man ett kort på skorna och klistrar det på kartongens framsida. För att vara riktigt originell kan du till och med beställa ett presentpapper med dina skor på H Ä R.
Skogarderob

 

 

 

Och nu när vi inte bor så stort är det en in en ut för min del när det gäller skoinköp! :)

 


Kommentarer
Postat av: Issa

Ja visst är det gulligt? Han kallas dock Trolle eller Trollet haha :)



Åh du skulle ha fortsatt, verkligen världens bästa hobby, eller det blir mer än en hobby, blir ju som en del av familjen :) Har hållit på med hästar sen jag var fem, i snart 15 år och blir aldrig mätt på känslan man har i stallet :D



Åh vad skönt det skulle vara, tänk att ALLA kläder skulle sitta PRECIS som man vill ha dem :)

2011-09-22 @ 22:34:54
URL: http://kattissa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Carin..Ojoj så fin blogg och så många tips man fann här. Så duktig du är och proffsig. Har också en blogg men inte på långa vägar så proffsig som din. Nä nu ska jag gå och packa dina saker. Ha de så bäst....



Kram Lisa/Lovelina

2011-09-22 @ 23:55:30
Postat av: Linda

Åh sådär MÅSTE jag också börja göra, en in en ut. Men tusan vad det sitter långt inne. Speciellt när det gäller skor haha..



Mysig blogg du har, jag ska kika runt lite till.



Kram

Linda

2011-09-23 @ 03:12:46
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0