Dogeared från Kyss Johanna

Dogeared är ett amerikanskt företag som designar och tillverkar söta små vardagssmycken för hand som ofta levereras på kort med ett budskap. Tycker att dessa smycken från Dogeared passar perfekt att köpa i present till sin syster, vän eller mamma.

 

Det här halsbandet kommer jag skriva upp på min önskelista till jul och man kan ju alltid hoppas att mina tre högsta önskningar slår in under 2012. :) Det kan klickas hem från Kyss Johanna som är en nätbutik som grundades 2006 som idag har Nordens största sortiment av märkessmycken till både budget- och lyxpriser på nätet.

 

Fri frakt och snabba leveranser är ett stort plus och en guldstjärna för de söta förpackningarna som smyckena levereras i. Beställde smycken där för några år sedan men har mest varit inne och kikat på deras webbsida. Finns en massa ögongodis och jag har alltid haft svår beslutsångest så då har det slutat med att det inte blivit några fler köp.

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så härligt att läsa din blogg, Carin! Kikar igenom baktipsen och funderar på att testa något till helgen!

2011-09-20 @ 18:58:36
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0