En papaya coconut och en plats i solen...

Efter att jag provat att smörja in mig med denna naturliga och kallpressade kokosolja behöver jag inte längre några dyra ansiktsprodukter eller body lotions. Efter några veckors användande känns det som det är precis vad huden behöver för att bli naturligt babylen. Ett stort plus är även den ljuvlig kokosdoften som påminner om tropiska utlandssemestrar. Som grädde på moset kan man även äta denna kokosolja. Exempelvis bre på frukostmackan eller blanda i en smoothie. 2 msk per dag rekommenderas. Den passar även utmärkt att steka mat i då den tål väldigt höga temperaturer. Och inte att glömma - innehåller inga onyttiga transfetter.

 

Den finns att köpa i välsorterade ICA-butiker och kostar runt hundralappen, men är inte säker på att den finns utanför Stoc kholmsområdet. Dock finns den även att beställa på nätet på Renée Voltaires hemsida som för övrigt har en del andra av mina favoritprodukter som jag kommer att skriva om framöver i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0