Vad vill ni läsa om?

Om ni undrar vad som har hänt med bloggen så hade jag problem med designen och fick publicera om alla inlägg. Med andra ord ser det ut som jag varit riktigt flitig och skrivit alla inlägg ikväll. Några inlägg blev i fel ordning och jag hoppas att det inte blev allt för rörigt. Man måste verkligen ha tålamod när man knackar kod.

 

Denna blogg är nystartad och det är mest mina vänner som läser den men jag vill göra allt för att förbättra bloggen och därför undrar jag vad ni tycker är intressant att läsa om i bloggar, vad jag ska skriva mindre om etc? Tycker ni om temat eller skulle ni hellre vilja ha fler inlägg med mode och inredning? Alla önskemål och tips tas tacksamt emot.

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker du har ett bra tema men tror att du kan få fler läsare om du breddar dig lite mer!



Vill gärna se tips om prylar till köket och ibland några riktigt onyttiga recept på goda cupcakes eller cheesecakes! :)

2011-09-06 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0