Varma dunisar

Dunjacka

Börjar ju bli dags att redan nu tänka på vad man ska ha på sig när det blir minusgrader. Minns att jag en gång köpte en vinterjacka redan i augusti när det var strålande sol ute och alla gick runt och åt glass i sommarlinnen. Kändes lite konstigt måste jag säga men jackan har jag kvar än idag så måste varit ett bra köp. ;)


Har jackan från Woolrich fast i blått men har tröttnat på färgen och skulle gärna vilja byta till den beige på bilden. Om man väl har hittat en modell man fastnat för vill man ju ha den i några år men vore perfekt om man bara kunde byta färg på den varje säsong. Har även Boomerangjackan i svart och det är en av de jackor som har fått hänga med år efter år. Brukar normalt ha storlek S på alla kläder men har XXS på den för tycker den sitter snyggast när den sitter lite tightare. Men skulle även vilja byta färg på den jackan också i år till den mer khakifärgade jackan.


Men nu är jag i valet och kvalet. Känns lite "overkill" att ha två beige jackor så blir nog ett färgbyte på en av dem men frågan är bara vilken. Så är du stolt ägare till någon av jackorna på bilden och är sugen på de färger jag har så hojta till. Och by the way, vilket i-landsproblem! ;)


Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0