Fika med cupcakes

Idag har jag spenderat hela dagen hos en av mina bästa vänner och hennes familj. Jag hade köpt med mig cupcakes från Cupcakes Stockholm som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Min väns syster och man var där med sina goa prinsessor, Julia och Isabell. Lyckades fånga lilla söta Julia på bilden som blev stormförtjust i de söta små minimuffinsarna.
Innan fikat blev jag även bjuden på en jättegod middag, bla en couscousröra vars recept jag kommer att lägga ut senare i veckan.

 


Kommentarer
Postat av: Suzan

Tack själv vännen!Det var verkligen en lyckad kväll med en massa kul och skratt!

2011-10-02 @ 22:10:18
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Låter toppen! :-)

2011-10-03 @ 13:13:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0