Rosa Bandet

 

Tänk att det redan är 1 oktober idag. Har ju varit så varmt för årstiden de senaste dagarna så man har inte tänkt på att det faktiskt är höst. Nästa vecka skulle det ju bli kyligare igen och löven kommer snart ligga klistrade mot marken precis som Lars Winnerbäck sjunger.
Men oktober innebär inte bara gulnande höstlöv och mörka kvällar. Det är ju som ni alla säkert redan känner till då årets Rosa Bandet kampanj drar igång. Finns en hel uppsjö av prylar man kan köpa men jag har valt ut fyra av dem.
Smakade rosa keson häromdagen och blev inte så jätteförtjust i den men den har ju en sån söt förpackning och framförallt så är den ju en del i Rosa Bandet kampanjen.
Kreditkortet från Supremecard ger 1 krona på varje köp till Rosa Bandet året ut. Jag har detta kort och använder det emellanåt men är noga med att se till att överföra pengar så att man inte behöver betala någon ränta.
Armbandet tänkte jag köpa nästa gång jag går in på Lindex. Tycker faktiskt att det är riktigt snyggt och påminner om det Hermésarmbandet som jag har i orange.
De rosa tofflorna har jag och tyckte de verkade så mysiga och sköna så köpte dem i somras utan att egentligen tänka på att det också bidrog till ett gott syfte.

 

Stödjer ni Rosa Bandet kampanjen?

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Självklart kommer jag göra det, i många olika former...nyckelband, armband, tofflor, mm! Alla borde göra det!

2011-10-01 @ 14:50:31
URL: http://lillapips.blogg.se/
Postat av: Sanna

Armbandet köpte jag igår o är nöjd med både utseendet o att man bidragit. Vart är tofflorna ifrån ? Dom va ursnygga!

2011-10-01 @ 17:33:48
URL: http://Http://moonzanna.se
Postat av: Carin

Pernilla- Helt rätt uttryckt! ;)



Sanna- Du var snabb med armbandet, du! Bra köp där! ;)



Tofflorna är från Scorett. Kostade 99 SEK och 30 SEK går till Rosa Bandet kampanjen. Hoppas de finns kvar!

2011-10-01 @ 22:04:48
URL: http://merrymerrytakeacherry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklar är jag med och stödjer rosabandet kampanjen. Så snygga tofflor! Vill ha

2011-10-07 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0