Mirakelkuren Moroccan Oil

BILDEN ÄR LÅNAD FRÅN vackerstore.se

 

Köpte denna hårolja efter rekommendation från min frisör och kan nog klassa detta som ett av mina bästa köp någonsin när det gäller hårvårdsprodukter.
Förutom att håret doftar himmelskt blir det även mycket lättare att kamma ut sitt nytvättade blöta hår och håret blir verkligen glansigt. Man får dock akta sig för att ta för mycket om man inte vill ha en riktig "wet look".
Har fått mycket komplimanger från mina vänner att mitt hår har sett så blankt och glansigt ut på sista tiden. En kost rik på vitaminer och mineraler plus denna produkt kan verkligen göra susen för ett torrt och livlöst hår som jag hade innan.

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har den där oljan o älskar den verkligen! Kanonbra!

2011-09-28 @ 11:37:48
URL: http://Http://moonzanna.se
Postat av: Marina

Ååh, vart köper man det och vad kostar det?



kolla gärna in min blogg och kolla om du hittar något jag säljer (:

2011-09-28 @ 16:06:03
URL: http://marinaholmquist.blogspot.com
Postat av: maja, fashioncrack

Hej!

Ville bara kika in och säga att min blogg säkert skulle intressera er! Det är ingen mainstream ''idag har jag haft på mig''- blogg, utan den skiljer sig lite från mängden :)

Ifall ni gillar att inspireras utav stora bildbomber, moderiktiga outfits och trendtips så får ni gärna titta in den!

puss&kram, tack för mig :D

2011-09-28 @ 22:15:18
URL: http://fashioncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback