Pärlgalgar från Lisbeth Dahl

Dagens fynd
Lisbeth Dahl är ett danskt inredningsmärke och är känt för sin detaljrikedom. Själva säger de att deras varor är skapade med:

 

önskan om att göra en kväll mer minnesvärd

 

en morgon mer förtrollande

 

en vanlig dag mer magisk.

 

Lisbeth Dahl tillhör ett av mina favoritmärken som är precis min stil. Lite lantligt och romantiskt.

 

Har letat ett bra tag efter fina galgar som man kan ha hängandes framme och äntligen vann jag en auktion på 2 tjusiga pärlgalgar från Lisbeth Dahl  till ett kanonpris från Tradera.

 

Det gäller att ha tålamod men letar man på Tradera så kan man hitta sånt som inte längre säljs i butik och oftast kan man göra riktiga fynd. Dessutom är det ju öppet "twentyfourseven". :) Om ni skulle hitta vart pärlgalgarna kan köpas antingen i vanlig butik eller nätbutik får ni gärna tipsa om det. Ni som har barn kan hitta dessa galgar i miniformat på Lilla Tussilago.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina! Det där skulle ju piffa till garderoben och ge den ett riktigt lyft. Och kanske kanske blir det lite roligare att faktiskt HÄNGA kläderna istället för att kasta/knöla/slänga/släppa/tappa plaggen här och där...

Jag gillar också Lisbeth Dahl, har jättemycket fint och alltid i sådan myslyxig stil.



Kram

Linda

2011-09-23 @ 03:16:09
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0