Kärlek till pärlor

Älskar pärlor. Allt från att dekorera närbilder med pärlhalsband till pärlor som örhängen och som knappar eller detaljer på koftor.

 

På bilden ser ni mina två pärlor som är två av de bästa köpen jag gjort. Den blågröna koftan är från United Colors of Benetton och finns i olika färger. Köpte den för flera år sedan men såg den senast för några månader i deras butik så tror att den finns kvar några år till.

 

Den vita koftan som är tillverkad i ett underbart skönt material (nästan som Angora) såldes på H&M för några år sedan men jag fyndade den på Tradera.

 

Om du också är förtjust i pärlor kan du köpa pärlknappar och sy om dina koftor. Det har jag gjort på en blus och resultatet blev riktigt lyckat. Kändes som en helt annan blus. Tänkte jag skulle lägga upp en bild på den senare idag.

 

På bilden syns även de pärlgalgar som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den där tröjan är en favvo även i min garderob! =) Tyvärr har den blivit lite tight om magen efter sambokilon + gravidkilon =)



Kram till dig Carin

2011-10-13 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback